• V7 II Stone
  • V7 II Racer
  • V7 II Special
  • V7 II Stornello
MEVCUT RENKLER
  • Item 1

V7 II Stornello

€ 13.990

SINIRLI VE SAYILI ÜRETİM

Doğuşundan elli yıldan fazla geçmiş olmasına rağmen Moto Guzzi tarafından üretilen motosikletlerin en iyilerinden ve en başarılılarından biri inşa kalitesi, çeviklik ve benzersiz stil ile eş anlamlı sayılan model geri döndü.
Yeni Stornello bir dizi prestijli İtalyan üretimi parça ile ve asaletini ve çekiciliğini daha da artıran renk seçenekleri ile ön plana çıkmaktadır. Sınırlı ve sayılı üretim ile mevcut olan V7 II Stornello Moto Guzzi'nin tamamen fabrikaya özel modeller yaratma kabiliyeti ve kaliteye ve detaylara gösterdiği özen açısından en son temsilcisidir. Tam bir koleksiyon parçası!

MÜKEMMEL BİR HİKAYE

1967 yılında Moto Guzzi Stornello Scrambler America modelini tanıtmış ve Stornello modelinin teknik temelinde yaratılan daha offroad bir versiyonu olan bu model Regolarita modeline göre daha az uzmanlaşmıştır ve dolayısıyla çok çeşitli sürücüler için amaçlanmıştır. Aslında, Moto Guzzi sokak modeli bazında, yumuşak offroad için uygun olan bir versiyonun yaratılma ihtimali araştırılmış ve 1957 yılında Lodola ile Regolarita versiyonunda mevcut olan tek silindir ile çoklu varış noktasına uygun bir model oluşturulmuş ve kelepçeli jantlar, düz ve uzun koltuk ve araca eklenmiş yüksek egzoz gibi değişiklikler yapılmıştır. Yeni Scrambler segmentinin yakında bir parçası olacak olan yeni motorsiklet segmentinin başlangıcıdır. Bu ayrıca Moto Guzzi'nin 1921 yılında başlayan uzun ticari ve spor başarısını içeren mirası sırasında modayı takip etmeden, teknik ve stilistik yolları açarak ve herkesin takip ettiği şekilde yılları nasıl geçirdiğini göstermektedir.

Dolayısıyla yeni Moto Guzzi V7 II Stornello elli yıldan fazla geleneğin oluşturduğu avantaj ile ve bu özellikler ile V7 II'nin özellikle popüler olan bir versiyonunu yaratmak üzere tasarlanmıştır. Her zamanki gibi, kuruluş konseptine bağlı kalınmıştır: ikonik ve aşırı popüler V7 II modelinin teknik gövdesi aynı kalmış, herhangi bir zeminde sürüşe uygun bir model yaratılmış ve motorcuların özellikle sevdiği yollarda tek başına ve iki kişilik sürüşlerden şehir trafiğine her ortama ayak uydurması sağlanmıştır. Yeni Stornello hali hazırda V7 II motorsikletlerinin Stone, Special ve Racer modellerinden oluşan kapsamlı yelpazesini tamamlamaktadır. Sonuncusu sadece bin adet sınırlı ve sayılı üretim ile mevcut olup, aynı zamanda değerli parçaların zengin paketi standart ekipman olarak (hepsi İtalya'da üretilmiş) verilmekte, detaya aşırı dikkat edilmekte ve aynı zamanda özel olarak bu model için tasarlanmış cila ve renk seçenekleri ile ön plana çıkmaktadır. Dolayısıyla Stornello en yeni Moto Guzzi özel segmenti olup, her zamanki gibi Mandello del Lario tesisinde el yapımı koleksiyon ürünleri olarak üretilmişlerdir.

TAMAMEN BİR FABRİKA ÖZEL ÜRETİMİ

V7'nin önemli özelliklerinden biri her zaman tipik Moto Guzzi stil değerleri ile modern bir motorun ihtiyaçları arasındaki mükemmel dengeyi tutturmak olmuştur. Bu ilişki V7 II Stornello'da da korunmuştur. Beyaz/kırmızı Stornello 125 Scramber versiyonunda 1972 yılında olduğu gibi, V7 II Stornello'da da renk kombinasyonu önemli bir rol oynar. Yine bugün olduğu gibi, pastel beyazı depo ve çerçevenin ateş kırmızısı arasındaki kontrast her ikisi de cilalanmış olarak tasarımı güçlü bir şekilde ön plana çıkarmakta ve aynı zamanda ters 90 derece V-ikiz motorun tamamen mat siyah olarak mekanik özelliklerini iyileştirmiştir. Çerçevenin yoğun kırmızısı hem depoda yeniden kullanılmış hem de aynı renkte yatay çizgi ile inceltilmiştir, aynı zamanda yeni metalik, tüp şeklinde plaka hali hazırda iyileştirilmiş V7 II hafif groubu kullanmakta ve aynı Mandello Kartalı ile tanımlandığı gibidir. Alüminyum etikete lazerle yazılmış olan ve başlık bölümünün üst kısmında bulunan sayı özelliğini ön plana çıkaran ünite numarasını belirtmektedir.

KOLEKSİYON ÜRÜNÜNÜN DETAYLARI

Yeni Stornello'da yer alan standart ekipman orijinal Moto Guzzi aksesuarlarının V7'ye özel olarak hazırlanmış kataloğundaki (bu segmentteki tüm motorsikletler için eksiksiz) parçaların dikkatli seçiminin sonucudur: 110 değerli parçanın fazlası, tümü özel olarak V7 için onaylanmış, Moto Guzzi tarafından tasarlanmış ve geliştirilmiş ve daha özel bir modele dönüştürülmüştür. Scrambler geleneği mükemmel bir şekilde devam ettirilmiştir: Moto Guzzi V7 II Stornello diğerlerinden sağ tarafa yakın çalışan tamamen onaylanmış birde iki Arrow egzoz ünitesi ile, geniş ısı koruyucuları ve aynı zamanda güzel ve uzun kaplamalı ve elektronik olarak yerleştirilmiş ve sürücü ve yolcu için özel köpük ile konforu artırmak için dikilmiş ve zeminden yüksekliği düşük olan koltuk ile ayrılmaktadır. V7 II Special modelindeki öne çıkan jantların topuz şeklinde tekerleklere sahip olması ve aynı zamanda her türlü yol yüzeyinde sürüş için tamamen onaylanmış ve ideal olmalı ve yakıt deposu üzerinde bir çift tipik lastik koruma bulunmaktadır.

Parçaların çoğu değerli ve hafif alüminyum ile yapılmıştır, örneğin enjektör kapakları ve yan paneller, her ikisi siyah renkte anotlaştırılmış, çelik gidonlarda aynı "koyu mat" cila ile üretilmiştir. Offroad görünüm çatal toz botları ile tamamlanmış, destekleri tozdan macera içeren rotalarda korumak için oldukça gerekli ve offroad ayak dayama kiti ile alüminyum uzantılar ile donatılmış ve bunların yolda kullanım süresinde sürücünün ayakkabıları için daha iyi tutuş sağlamaktadır. Kit aynı zamanda daha uzun ve alüminyumdan yapılmış arka fren terminali içermektedir. Sayı tutucular yarış motorlarında 70li yıllardan kalma popüler bir klasik öğeleri temsil etmekte ve aynı zamanda V7 II Racer modelin "7" sayısı ile mevcut olan bir öğe Enrico Lorenzetti'nin 250 dünya şampiyonu olmasını sağlayan Moto Guzzinin sembolüdür. V7 II Stornello modelinde satin cila alüminyumdan yapılmış ve lazer ile yazılmış V7 II Stornello logo ile iyileştirilmiş üç adet vardır. Üç sayı tutucular seti yine elle boyanmış alüminyumdan yapılan çamurluk çiftine mükemmel uyum göstermektedir. Bunlar muhtemelen V7 II Stornello'nun en prestijli ve münhasır parçalarıdır ve tamamen el yapımı sanat eseridir. Orijinal aksesuarlarının zengin kataloğu aynı zamanda "29" sayısı ile özel olarak sayı tutucular ile tasarlanmış ve meşhur ve unutulmayan Moto Guzzi sürücüsü "Siyah Şeytan" Omobono Tenni'ye adanan bir dizi yapıştırmayı da içerir.

TEKNOLOJİK VE TAKLİT EDİLEMEZ

Yeni Stornello markanın en çok satan motorsikletinin ikinci nesli olan ve segmenti içerisinde ABS gibi güvenlik sistemleri ve istenirse deaktive edilebilen Moto Guzzi tutuş kontrolü (MTGC) ve aynı zamanda altı vitesli vites kutusu ile standart olan gelen segmentindeki tek model olan V7 II'nin mükemmel ve popüler teknik gövdesi üzerinden inşa edilmiştir. Moto Guzzi V7 II, önceki modelin şık karakterini korurken, teknik özellikler, motor, ergonomi, güvenlik, inşa kalitesi, ve sürüş keyfi açısından ileri doğru kesin ve sert bir adım atmıştır. Teknik yenilenme motor ile başlamıştır: 2012 yılında lanse edilen termal parça, elektronik yönetim ve motor yakıt sistemi sonradan yeni alternatör ile devam etmiş ve yağ pompası ile güçlendirilmiş yağlama sisteminin V7 II'de kullanılması yeni ve ileri bir gelişim düzeyine ulaşmasını sağlamıştır. Şimdiye kadar ünlenmiş olan ters 90 derece V-ikiz motoru artık yeni altı vitesli vites kutusu ile sunulmakta, ilk ve son iki oran rpm'yi bir vites ile diğeri arasında düşürme kapasiteye sahip olup, kesinlikle daha yumuşak, daha sessiz ve daha kesin sonuçlar sağlıyor. Günlük sürüş açısından bakıldığında bu gazı çevirdiğinizde daha hızlı cevap ve daha fazla konfor (debriyaj kolunu daha yumuşak yapmak üzere değişiklikler sayesinde) daha düşük yakıt tüketimi anlamına gelir.

Denge, sürüş keyfi ve ergonomi açısından mükemmel yarar sağlayan değişiklik ön aksama doğru 4 derece eğilmiş olan ve önceki modele göre 10 mm alçaltılmış olan güç tesisinin yeniden konumlandırılması ile sağlanmıştır. Ön ve arka aks arasındaki ağırlıkların sonuçta elde edilen yeni denge motoru daha kolay ve sürüşü sportif olarak daha etkili hale getirmiş, V7 II modeli ise özellikle virajlar için tasarlanmamış olsa da sınıfının en tepesinde yer almaktadır. Arka aks da negatif şok emicinin hareketini artırırken daha stabil hale getirilmiş, bu da kardan vites kutusu çıkışını 50 mm alçaltarak (sonucunda çerçevenin alt kızağını değiştirmek gerekli hale gelmiş) yük transferi, fren ve yön değiştirmeler sırasında lastiğin daha iyi tutuş elde etmesi sağlanmıştır.
Motorun hareket ettirilmesi de aynı zamanda konfor açısından olumlu sonuçlar vermiştir: üç santimetre diz mesafesi yeni 25 mm'lik daha düşük ayak dayamalar sayesinde elde edilmiş ve normalden daha uzun sürücüler için rahat bir konum elde edilmiştir. Bir dizi önemli değişiklik istenmeyen sonuçlar olan genel ağırlığın artması ile sonuçlanmamış tam tersine bu model hala bu kategorideki en düşüklerden biri olarak kalmaya devam etmiş ve tüm bunlar sürüş keyfi ve dururken bile araç yönetimine avantaj olarak dönmüştür.

ORİJİNAL AKSESUARLARIN TAM YELPAZESİ

Elde edilebilecek olan kişiselleştirme düzeyi mükemmel düzeydedir, Moto Guzzi V7 II Stornello için mevcut olan geniş aksesuar yelpazesinden seçilebilir. Tüm parçalar Moto Guzzi tarafından üretilmiş ve tasarlanmış ve diğer tüm orijinal parçalar gibi motor üzerinde sıkı kontrol test döngülerine tabi tutulmuş böylece kaliteli ve uzun süreli ürün garanti edilmiştir. Moto Guzzi tarafından üretilip geliştirildiğinden dolayı, fabrika parçaları ile mükemmel uyuma sahiptir böylece motorunuzu orijinal haline kolayca döndürmenizi sağlamaktadır. Aynı zamanda tamamen onaylanmışlar ve dolayısıyla tamamen "yasal" olup motorunuzu fabrika garantiniz iptal olmadan kişiselleştirmenize izin vermektedir.
Sürüş keyfini iyileştirmeye uygun bir dizi Moto Guzzi aksesuarı ve yeni V7 II Stornello'nun kullanımı için çeşitli imkanlar bulunmaktadır fakat V7 aralığına uygun opsiyonel ekipmanlardan oluşan kapsamlı katalogdan seçerek gerçek ve benzersiz bir kişiselleştirme düzeyine ulaşabilirsiniz.

Kısa mafsallı siyah aynalar: siyah anotlanmış alüminyumdan yapılmışlardır ve motora daha prestijli sportif bir görünüm katmıştır

Performans Şok emiciler: Bu Bitubo şok emici çifti ayrı gaz kelebeği ile özel olarak V7 için tasarlanmış ve özel ihtiyaçları için tasarlanmıştır. Ayarlanabilir hidrolik ön yükleme yayı geri sekme ve kompresyon sırasında devreye girmek üzere mevcuttur. Artan mesafe ve kalibrasyonların kişiselleştirilme imkanı sayesinde, daha fazla konfor ve daha iyi sürüş sunma kapasitesine sahip olup aynı zamanda motora tamamen benzersiz ve ayrı bir görünüm katmakta ve kırmızı renk V7 II Stornello'nun sportif ve offroad ruhunu vurgulamaktadır.

Siyah deri yan sepet yaklaşık 20 litre taşıma kapasitesi ile ve krom çelik emniyet kemeri ile donatılmış gerçek bir deri çanta. Aracın yan tarafına özel yüksek dirençli çelik sabitleme çerçevesi ile monte edilmiştir. Opsiyonel olarak çıkarılabilen dahili çanta malzemelerin taşınmasını daha da kolay hale getirmek için mevcuttur.

Depo kapağı: Depo kapağı su geçirmez, gerçek deriden yapılmış ve kullanışlı bir cep ve yeniden doldurmak için delik içermektedir. Deponun arka köşesinin altında koltuğun kaldırılması ve ön kemerin kaldırılması ile 2 vida ile sabitlenir.

Küçük siyah bagaj rafı: Bu prestijli malzeme iki önemli fonksiyon sağlamaktadır. Bir yandan bagaj rafı olarak kullanılmakta diğer yandan ise sert bir yolcu tutacağıdır. Kompakt boyutları sayesinde, alet çantanız veya kısa seyahatler ve offroad çıkışları için gereken küçük bavulunuz için mükemmel bir destek haline gelir.

Siyah deri alet çantası: su geçirmez gerçek deriden yapılmış olup, buna yönelik bagaj rafına kemerler kullanılarak veya yakıt deposuna dahil edilen önceden delinen kemer kullanılarak sabitlenebilir.

Motorsiklet örtüsü: Bu siyah çizilmeye karşı dayanıklı kumaştan yapılmış ve Moto Guzzi logosunu her iki tarafta kullanarak iyileştirilmiştir. Aynı zamanda "Eagle" ve "Shape" versiyonlarında mevcuttur.

Depo çantası: Naylon ve suya dayanıklı gerçek deri depo çantasında 2 yan cep ve üst tarafında harita tutucu bulunmaktadır. Depo kapağına hızlı askılar ile tutturulmuş olup, depoya monte edilmiş olarak yeniden doldurma deliği sayesinde kalabilmekte, kolayca çıkarılabilmekte ve kullanışlı tutacak kullanılarak taşınabilir.

Konfor jelinden yapılmış koltuk: Maksimum konfort isteyenler için özel olarak yapılmış bu koltuk hem sürücü hem de yolcu koltuk alanına jel konulması yoluyla üretilmiştir. Konik uçlu yanlar sayesinde aynı zamanda sürücünün her iki ayağı yerde iken daha iyi bir pozisyon sağlar. Örtü standart koltuk stilini andırır ve "Konfor jeli" logosu ile zenginleştirilir.

Alçaltılmış konfor jeli koltuk: Bu koltukta, yastığın jel ile sağladığı konfor düzeltilen ve profili 20 mm oranında alçaltılan kolaylık ile birleştirilmiş ve zemine güvenli bir şekilde yerleştirilmesi sağlanmıştır. Örtü Örtü standart koltuk stilini andırır ve "Konfor jeli" logosu ile zenginleştirilir.