• V7 II Stone
  • V7 II Racer
  • V7 II Special
  • V7 II Stornello
MEVCUT RENKLER
  • Item 1

V7 II Racer

€ 14.590

V7 İKİNCİ NESİL: TAMAMEN YENİ, GELİŞTİRİLMİŞ VERSİYONLAR

Moto Guzzi V7'nin yeni nesli önceki modelin stilistik kişiliğini ayakta tutmakta: geçmişten gelen Moto Guzzi karakteri ile modern bir motorun ihtiyaçları ile birleştirilmiş ve en kapsamlı ihtiyaçları bile yerine getiren kuran bir tasarım.
Aynı zamanda, Moto Guzzi V7 II teknoloji, güç, ergonomi, güvenlik, inşa kalitesi ve bitiriş ve sürüş keyfi açısından tamamen yeni bir motordur.
Moto Guzzi V7 II Moto Guzzi aksesuarlarının kalitesi ve kapsamlı yelpazesinde önemli bir dönüş noktasını ifade eder.
Fakat değişim bununla sınırlıdeğil: başka bir önemli husus da çeşitli parçaların tasarımı ve tüm müşterilerin kendi V7 modellerini kişiselleştirmeleri için geliştirilmesi ve böylece en çeşitli yorumlar ile Dark Rider modelinden Scrambler'a, Legend'dan Dapper'a tamamen "özel" hale getirilmesini sağlar. Bu üç standart versiyona yönelik olarak V7 II çeşitliliğini artırır ve her bir Guzzi hayranının tamamen benzersiz, orijinal ve "kişiye özel" araçlar yaratmasını ve tamamen temel versiyon ile uyumlu araçlar yaratmasına izin verir. Bu yeni Moto Guzzi stratejisi V7'yi özel motorların yaratılması için olağanüstü bir platform olarak tasdik eder, bu kısmen dünya çapındaki hayranların Guzzi modellerini benzersiz, dergi kapağı olabilecek sanat eserine dönüştürme konusundaki isteğine bağlıdır.

V7 RACER LIMITED EDITION

Limited edition olarak üretilen V7 II önceki modelin ekipmanını tasdik eder ve tamamen siyah görünüm yan paneller, aynalar, susturucular ve ayak dayama korumalarının parlak 22 litre krom benzin deposu ile karşılaştırıldığında özellikleri tasdik eder. Sayı temasını korumak üzere, "7" sayısı üstte ve kuyruk kısımlarında krom olarak bırakılmıştır (bu Moto Guzzi dünyasında 250 sınıfı dünya şampiyonu Enrico Lorenzetti için favoridir). Tekli koltuk da geri dönmüş (her ne kadar iki kişilik koltuk ve yolcu ayak dayamaları talep üzerine mevcuttur), Moto Guzzi logosu ile kişiselleştirilen deri kemere uymak üzere Alcantara ve Skai ile kaplanmıştır.

Kırmızı çerçeve hala muhteşemdir ve efsanevi ilk V7 Spor serisi ile CrMo çerçeveden ilham almış ve özel boya uygulamasının sonucu poyralar, tekerlekler ve salıncaklara da ulaşmış ve bu çerçevenin mimari saflığını daha da vurgulu hale getirmiştir. Moto Guzzi de aynı zamanda kırmızı olarak yazılmış ve en son California Custom modelinde olduğu gibi tekerleklerde yeniden görünmektedir.
Örnek teşkil eden Guzzi stili kuyruk kısmında ve küçük Pleksiglas üst kısımda açıkça görülmekte, yarış paneli ise efsanevi Gambalunga'nın ön kısmında açıkça görülmektedir. Bu tartışmasız sportif husus ön çamurluk tasarımı ile tamamen uyumludur. Sürücü koltuğunda kalmak için, fren ve debriyaj kolları ile temsil edilen diğer yeni özellikler daha iyi ergonomi elde etmek üzere yeniden tasarlanmış ve aynı zamanda arka kısımda tüm V7 II modellerinde olduğu gibi siyah arka farlar daha görünür hale gelmiştir.
Bu özel versiyonun en önemli özelliklerinden biri de anotlanmış mat siyah ve delinmiş alüminyumun yaygın kullanımıdır. Bu elle uygulanan özellik üstün işçilik becerileri gerektirir ve yan panelleri, gaz korumalarını ve susturucu braketlerini kişiselleştirmiştir.
Diğer premium bileşenler katı parçalardan üretilmiş arkaya monte edilmiş ayak dayamaları, hafifletilmiş direksiyon kolu ve çift kromlu halkadan oluşan çatal sapma korumasını içermekte ve bunlar özel bir özellik gibi görünecek şekilde özenli olarak işlenmiştir.
Sadece estetik açısından değil aynı zamanda dinamik performansı açısından önemli bir özellik ise Bitubo WMY01 şok emicilerin yay ayarı ile mevcudiyeti ve on iki ayarlı ayar düğmesi sayesinde kompresyonun varlığıdır.
Bu motor sadece tek kişi için yapılmış ve siyah deriler, kafatası kaskı ve deri eldivenler ile sürülmek için yaratılmıştır.

V7 II: EKSTRA VİTES

Moto Guzzi V7 II modeli motora ve şasiye uygulanan radikal ve enerjik değişikliklerden doğmuş, bu bağlamda güvenlik, ergonomik ve konforu artırmak için yani kısaca sürüş keyfini artırmak mümkün olan her yol denenmiştir.
Sadece bir ifade olmakla kalmaz, V7'de gerçekten ekstra bir vites vardır. İyileştirilmiş motoru tamamlayan ve termal parça ile tamamen yeniden tasarlanan 2012 yılında lanse edilen vites kutusuna tek bir bakış atmak yeterlidir, elektronik yönetim ve yakıt sistemi bu yıl yeni bir alternatör ve güçlendirilmiş yağlama ve yağ pompasının tanıtılması ile devam etmiştir.
Altı vitesli boşluk ilk ve son iki vitesin azaltılmasını sağlar, bu şekilde bir vites ile diğeri arasında rpm değerini azaltır. Günlük sürüş açısından, bu daha iyi bir reaksiyon anlamına gelir, hatta tork kullanımında bile ve daha düşük yakıt tüketimi anlamına gelir.
Başlıca sürüş oranı da değiştirilmiş, 16:21'den 18:23'e artırılmıştır. Vites kutusu ile birlikte, debriyaj kolu da iyileştirilmiş, manivela, bağlantı ve kabloda modifikasyonlar yapılmış böylece daha yumuşak hareket ve daha eşit serbest bırakma sağlanmaya çalışılmıştır.

TAM GÜVENLİK

Moto Guzzi güvenlik hususları söz konusu olduğunda her zaman önde gelmiştir.
1973 V750 S çift ön fren disklerine sahip olan dünyadaki ilk motorlarından biri olmuş ve arkadaki disklere sahip S3 modeli ile takip edilmiştir. 1975 yılında, Moto Guzzi 850 T3 "entegre" adı verilen ve 2011 boyunca California 90 Anniversario modelinde kullanılan birleştirilmiş fren sistemini sunmuştur. Bu aracın amacı durma mesafelerini azaltmak ve fren sırasında dinamik stabilitesini azaltmaktır - kısaca önde gelen bir ABS sistemidir. Bugün Moto Guzzi sürücü için aktif güvenliğini artırmak için çözüm geliştirmeye devam etmekte ve V7 II üzerinde ABS ve MGCT (Moto Guzzi Controllo Trazione) sistemleri sunulmuştur.
Bunlardan ilki iki kanallı bir ünite olup, ikincisi ise California 1400 modelinden kalan, sürüş sırasında basitleştirilmiş ve araç hızına uyum sağlayan ön ve arka tekerlek arasındaki hız farkına göre harekete geçen bir sistemdir.
Diğer şeylerin yanı sıra, sistem tekerleğin zemin ile temas ettiği yüzeyin yeniden kalibre edilmesini sağlar, böylece yıpranma veya ünite kullanımı orijinal standart ekipmanına göre telafi edilir.

YENİ BOYUTLAR

V7 II modeline ilk bakışta, bir motor meraklısının eğitimli gözünden bakıldığında, önemli bir fark görülebilir: motor daha uzun ve ön tarafta daha ağır görünmektedir.
Optik bir ilüzyon olarak görülebilir fakat aslında daha fazlasıdır: motor ön aksama doğru 4° eğilmiş ve önceki modele göre 10 mm kadar alçaltılmıştır. Kanıt ise üstündedir: üç santimetre diz mesafesi eklenmiş ve yeni ayak dayamaları sayesinde, 25 mm alçaltılmış ve ortalamadan birkaç santimetre daha uzun olan sürücüler için daha rahat oturma pozisyonu sağlanmıştır.
Konforun yanı sıra, Moto Guzzi V7 II sürüş keyfi açısından tamamen yeni bir motordur.
Yapmanız gereken tek şey debriyaj kolunu sıkmak ve önceki beş vitesli modellerde görülmeyen yumuşak ve sessiz hareket için vitesi devreye sokmaktır.
Önceki yükseklik olan 805 mm'ye göre 790 mm'ye alçaltılmış olan koltuğa oturduğunuzda, yeni koltuk-gaz kolu-ayak dayama üçgeninin motora binmekten duyulan memnuniyeti nasıl yaydığını ve önceki versiyon gibi sadece üstünde olmak olmadığını keşfedeceksiniz.
Yeni sürüş konumu aynı zamanda şaside yapılan değişikliklerin, motorun aşağı ve yukarı ön konumu sayesinde tamamen tadını çıkarmanızı sağlar ve böylece talepkar sürüşleri daha kolay ve etkili hale getirmiştir.
Arka aksam yeniden stabilize edilmiş, kardanın nihai sürüş çıktısı 50 mm kadar düşürülmüş süspansiyonun negatif mesafesini artırmıştır. Bu aynı zamanda yük transferi sırasında daha iyi yol tutuşu sağlar ve hem fren hem de yön değişiklikleri sağlar.
Tabii ki V7 II sadece fren mesafesi rekoru kırmak üzere tasarlanan bir motor değildir fakat bu durumda bile, önceki versiyona göre ve rakiplerine göre daha hızlıdır.