• MGX-21
MEVCUT RENKLER
  • Item 1

MGX-21

€ 30.000

DİĞER HER ŞEY GEÇMİŞTE KALDI

Bildiğiniz her şeyi unutun: başkalarının yarın yaşayabileceklerini, sizin bugün yaşayabilmeniz için MGX-21'i ürettik. Moto Guzzi eXperimental olarak bilinen MGX 21; ilk motosikletin Mandello del Lario fabrikasından çıktığı yılı ifade eder. Ya da isterseniz 21'i, karbon fiber kaplamalı 21 inç ön jant için de düşünebilirsiniz.

Moto Guzzi Büyük Blok motorunun torku öne çıkıyor. 121 Nm (89 ft lbs) tork ile herkesi geride bırakan devirlerde çıkardığı kükremeyle sizi ileriye doğru fırlatır. Aynı zamanda gaz kablolu gaz kelebeği ile son teknoloji elektronik yönetim, seçilebilir güç düzeyleri ve geliştirilmiş çekiş kontrolü her şeyi kontrol altında tutarak Hız Sabitleyicinin konforunu yaşamanıza olanak sağlar.

Sizi istediğiniz her yere götürebilme ve gömme yan bölmelerde ihtiyacınız olan her şeyi taşıyabilme yetenekleri ile MGX-21, size hiç bilmediğiniz bir geleceği gösterecek, şehir sınırlarının dışına çıkmaya teşvik edecek ve istediğiniz ufuklara yelken açmanızı sağlayacak. Kaldırılabilir yolcu selesi sayesinde ister tek başınıza, ister bir başkasıyla.

Yolculuğun tadı müzikle çıkar. Bu nedenle MG-MP Multimedia Platformu ile tamamen entegre edilebilen Bilgi-Eğlence sisteminin lansmanını yapmak için MGX-21'den daha iyi bir model bulamazdık.

BAŞTAN ÇIKARICI VE SIRA DIŞI CRUISER

MGX-21 Mandello del Lario'da üretilmiş en sıra dışı ve teknolojik 1400cc grand cruiser modelidir. Moto Guzzi motosiklet dünyasındaki en büyük markalardan biridir ve neredeyse bir asra dayanan geçmişinde her zaman zamanının ötesinde motosikletler üretmiştir.

Yarış pistlerinden sokaklara uzanan ürün yelpazesinde şirket hiçbir zaman İtalyan ruhundan vazgeçmemiştir. Evrensel olarak kabul görmüş değerlerle desteklenen Moto Guzzi artık motosiklet kültürünün etkilerini daha da kişisel ve seçkin bir tarz ile ifade edebiliyor. MGX-21, Moto Guzzi'nin 1921'den beri şirket mirasının değişmez bir parçası olan yaratıcılık ve cesaret özelliklerinin en son örneğidir.

MGX-21 özel motosiklet severlere, kendilerini bu prestijli İtalyan motosikletin görkemine bırakarak daha yolculuğa çıkmadan heyecan duymaya başlayan insanlara adanmıştır.

MGX-21 kaskınızı takıp yol sizi nereye götürüyorsa oraya gitmeye davet eder bir görüntüye sahiptir. Bu Moto Guzzi motosiklet yolculuğuna farklı ve benzersiz bir bakış sunar. Yolculuğa çıkarken sadece bedeninizi değil, macera, özgürlük ve keşif duygularından oluşan harika ve duygusal bir deneyim yaşayan motosiklet sever ruhunuzu da yanınıza alırsınız.

Motosiklete binmeden önce dahi hissetmeye başladığınız titreşimleri 90° V-twin motor çalışmaya başladığı zaman hayal ettiğinizde yolculuğunuz devasa büyüklükteki blok pistonların vuruşlarının ritmleri ile Lario kıyılarından dünyanın öbür ucuna uzanır. 

TASARIMI, KALİTESİ VE DETAYLARA GÖSTERİLEN ÖZENLE ÖNE ÇIKAN CRUISER

MGX-21'in hemen göze çarpan görüntüsü sıra dışıdır: İlk sunumda herkesi şaşkına uğratan prototipin teknik ve stil özellikleri tamamen korunmaktadır. Ancak MGX-21'e bir ayrıntı daha eklendi. MGX-21, prototipin sahip olduğu saf tasarımdan hiçbir şey kaybetmeden sağlam yan bölmeler ile büyük bir touring motosikleti haline geldi. 58 litre taşıma kapasitesi ve kolay, çıkarılabilir dahili çantalar ile yolculuk severler için alan ve pratiklik garantisi veriyor.

Tüm Moto Guzzi'ler gibi MGX-21'in tasarımı benzin deposundan fırlıyor gibi görünerek yan taraftan ciddi ölçüde daha alçak ve aerodinamik görünmesini sağlayan iki büyük silindire sahip 90° enlemesine V-twin motor mühendisliğinin sunulması ile başlar. Alüminyum silindir kapaklarının kırmızısı bu motorun sunabileceği gücü vurgular. Arkası alçak ve önü yüksek olan MGX-21 size ilk bakışta çok uzun kilometreleri kolayca alabileceğini söyler. California'daki PADC (Piaggio Advanced Design Center) tarafından oluşturulmuş orijinal biçimi ve gizemli görüntüsü ile insanların ilgisini çeken bu motosiklet kesinlikle sıradan bir obje değildir. "Yarasa kanadı" tasarımının ve motosikletin geleceğe ait görünümüne katkı yapan geniş üst gövdenin geliştirilmesi ve tanımlanmasına özellikle dikkat gösterildi. Biçim ve fonksiyon tekrar mükemmel bir denge ile bir araya geldi: CFD (Bilgisayarlı Akışkan Dinamikler) simülasyonları ile dikkatli akışkan dinamikleri analizi ve rüzgar tünelinde gerçekleştirilen sayısız test optimum hava koruma kapasitesi sunarak uzun yolculuklar için doğmuş kaliteli bir motosiklet ortaya çıkarmıştır. Arka kısımdaki şekiller de aynı çalışmaların sonucudur ve karbon profiller ve çift seri gömülü LED stoplar ile geliştirilmiştir. 

Bu kadar kişisel, güçlü ve cesur bir tarza yakışacak şekilde Moto Guzzi MGX-21'e "Uçan Kale" lakabını uygun gördü. Uçan Kale ayrıca ayrıntıya gösterilen titiz ve obsesif düzeyde dikkat anlamına da gelir: çarpıcı ön far grubunda LED DRL aydınlatma teknolojisi kullanılmasının yanında gidondaki elektrikli kontroller de metal kaplama ile kaplanmıştır. MGX-21 bir taraftan yüz yıllık geleneği sürdürürken bir taraftan da en gelişmiş spor motosikletlerde görmeye alıştığımız malzemeleri kullanarak geleceği de kucaklar. Gerçekte ön çamurluk, yakıt deposu panelleri, yan bölme kapakları ve motor kapağı gibi birçok parça da çok değerli karbon malzemeden yapılmıştır. Yeni Moto Guzzi, çubukların kanallarla birleştiği küçük boşluklara sahip karbon kaplamalarla korunan geniş 21" ön alaşımlı janta sahiptir. Bu şık seçimle ayrıca motosiklet hareket halindeyken tekerlek göbeğinin bir tarafından diğer tarafına hava akışı olması nedeniyle daha yüksek stabilite ve yol tutuş kabiliyeti gibi teknik avantajlar da sunar.

MOTO GUZZI'NİN TEKNOLOJİ BAYRAĞI

MGX-21, Moto Guzzi'nin teknoloji bayrağını daha da yükseklere çıkarıyor.. Yeni İtalyan cruiser'da Moto Guzzi'nin geleneklere bağlı kalarak California 1400'de kullandıklarına uygun olarak standart şekilde sunulan eksiksiz bir elektronik sistem paketi bulunur. Bu sistem seyahatleri daha güvenli ve konforlu hale getiren bir sürüş aksesuar paketidir. Rafine elektronik motor yönetimine, her durumda güç ve tork dağıtımını ayarlamak üzere gidon kontrollerinden kolayca seçilebilecek 3 farklı motor modunu yöneten "tam kablolu" elektronik gaz kolu dahildir.

• VELOCE, gaz kolunu her çevirdiğinizde performans ve tepki sunan bir verim ile sahip olduğunuz tüm gücü ve torku sonuna kadar kullanır. Bu mod dinamik bir sürüş için ve yetenekli sürücülerin şasinin özelliklerini en iyi şekilde kullanabilmesi için mükemmeldir;
• TURISMO, uzun yolculuklarda daha konforlu bir sürüş için daha yumuşak bir güç dağılımı sunar;
• PIOGGIA, torku ve motor frenini azaltarak düşük yol tutuş koşulları için uygun moddur.

Moto Guzzi MGX-21 ayrıca iki kanallı ABS ve üç farklı ayara (devre dışı da bırakabilirsiniz) alınabilen gelişmiş bir çekiş kontrol sistemine de sahiptir.

Moto Guzzi'nin birçok özelliğe sahip yeni hız sabitleyicisi de MGX-21'de ilk defa sunuluyor: bu sistem ile sürücü gaz koluna dokunmadan istediği hızı koruyabilir ve ayrıca sol gidon kontrol grubunda yer alan bir düğme ile sürüş hızını artırabilir veya azaltabilir. Gaz kolu çevrilerek hız geçici olarak artırılabilir. Kol bırakıldığında motosiklet seçilen hıza geri döner. Frene basıldığında ya da seçim düğmesine basıldığında ve ayrıca gaz kolu ters yöne çevrildiğinde sistem otomatik olarak devreden çıkar. Devreden çıktığında ise sadece "resume (sürdür)" düğmesine basarak motosikletin en son kullanılan sabitleyici hızı ile sürüşe devam etmesini sağlayabilirsiniz.

Üst kaportada birçok bilgiyi sunan, monokrom nokta matrisli ekrana sahip çok rafine bir gösterge grubu bulunur ve bu grupta ayrıca yakıt seviyesi ve mevcut vites göstergesi, saat, ortalama ve anlık yakıt tüketimi ve hava sıcaklığı göstergesi de mevcuttur. Bunun yanında, MGX-21 gösterge grubu iki adet güçlü hoparlöre bağlı kanal başına 25W güce sahip amfi ile AM/FM radyo özelliği bulunan ve interkom sistemini de yöneten bir stereo sistemini barındıran eksiksiz bir eğlence sistemi de sunar. 5 cihaza kadar bağlantıya izin veren Bluetooth modülü ve USB soketi müzik çalar olarak kullanılabilecek ya da multimedya platformunu yönetebilecek akıllı telefonlar dahil olmak üzere harici cihazlar ile eksiksiz bir uyum garantisi sunar ve bunlar da standart donanım olarak sunulmaktadır. MG-MP, akıllı telefonunuzu çok değerli bir yolculuk bilgi kaynağı olarak kullanmanız için araca bağlamanızı sağlayan Moto Guzzi sistemidir. MG-MP ile telefon çağrıları da alınabilir (gidon düğmeleri ile yanıtlama ve kapatma) ve arama yapmak veya çalma listesini etkinleştirmek için akıllı telefonun ses tanıma özelliklerini de kullanabilir. Bu nedenle sürücünün tam bir gönül rahatlığı ile yolculuğuna odaklanabilmesi ve sürüş deneyiminden tam güvenlik ve kontrol ile en yüksek zevki alabilmesi için bu motosiklet sürücüsünü en gelişmiş teknolojilerle destekler.

MAKSİMUM SÜRÜŞ ZEVKİ İÇİN EN SON TEKNOLOJİ

Moto Guzzi, bir motosikletin konforu ve yük kapasitesi ile bir cruiser'ın dinamizmi ve performansını mükemmel bir uyumla bir araya getiren, denge ve sürüş kolaylığı sağlayan yeni bir direksiyon geometrisi geliştirdi. Bu avantajı sağlayan başka bir özellik de yay sistemi ve özel kinematik sistemi sayesinde dönüş ağırlığını dengeleyerek düşük hızlarda ve yüksek dönüş açısına sahip manevralarda direksiyonun "kapanma" eğilimini azaltan (ön jantın boyutu ile bağlantılı) tamamen yeni (ve patentli) manevra destek sistemidir.

MGX-21'in özenle tasarlanan başka bir özelliği de sürüş pozisyonu. Sürücüye doğru eğimli iki yüksek yarı gidon kolu ile birlikte ön ayaklıkları ve zeminden 740 mm yüksek rahat oturma pozisyonu selede konforlu ve sırt konforu için uzatılmış kısmı ile güvenli bir duruş sunar. Bu şekilde sürücü hem hareketsiz hem de hareket halindeyken aracı tam olarak kontrol edebilir. Mandello'nun amiral gemisi bu lüks ve siyah motosiklette bir yolcu daha rahatlıkla yolculuk yapabilir ya da zevkini tamamen yalnız başınıza çıkarabilirsiniz. Yalnız olduğunuzda selenin çantalara ayrılan kısmını kolayca çıkararak kendinizi atıyla mükemmel uyum içinde yol alan yalnız bir şövalye gibi hissedebilirsiniz. Yolcu selesinin bulunduğu yere MGX-21'e adanmış zengin Moto Guzzi aksesuar kataloğundan bulunabilecek karbon fiber kaplama ya da üst kaporta montaj braketini takabilirsiniz.

Ön kısımda büyük çaplı borular ve arka kısımda takviye plakaları ile sağlamlaştırılmış yeni, kapalı beşik tipi boru şasi yapısında sürücünün hissettiği titreşimleri ortadan kaldırmak amacıyla Moto Guzzi tarafından geliştirilen üstün elastik-kinematik motor bağlantı sistemi kullanılmıştır. Buna rağmen, hareketsiz durumdayken, bu motosikletin "yaşayan" karakterini ortaya çıkararak en deneyimli sürücüleri bile heyecanlandıran Moto Guzzi'nin büyük blok motorunda bulunan iki adet 104 mm çapındaki pistonun gücünün yarattığı titreşimleri hissedeceksiniz. Avrupa'da üretilen ve en düşük devirlerde dahi kolayca ve hassas bir şekilde 120 Nm'nin üstünde tork üretebilen en büyük V-twin olan bu motor EU4 sertifikasına hak kazanmış ve çok uzun yatay uçlara sahip yeni bir egzoz ünitesine sahiptir. Sürtünme kaynaklı kayıpları azaltmak amacıyla külbütör ve rulman sistemi sayesinde kamların çalıştırdığı silindir başlığı başına dört valfe sahip ultra-modern bir güç birimidir. Motorun modern karakteri, aynı zamanda tüm çalışma koşullarında silindirlerde dengeli bir karışım oluşturan çift lambda sensörü ile birlikte mükemmel yanma sağlayan çift ateşleme sayesinde gelişmiş yanma ve daha düşük emisyon özellikleri ile kanıtlanmaktadır. 

Tüm bu enerjiyi, büyük çaplı diskler ve dört pistonlu ön kaliperler ve MGX-21'in gösterişli karakterini öne çıkarmak için kırmızıya boyanmış radyal bağlantılardan oluşan ve spor motosikletlerde kullanılabilecek düzeyde mükemmel bir frenleme sistemi kontrol etmektedir. Süspansiyon sisteminde de kaliteli parçalar kullanılmıştır. 45 mm çapındaki desteklere sahip güçlü çatal ayarlanabilir hidrolik uzatma ve uzak hidrolik ön yükleme ile yay ön yüklemesine sahip bir çift arka amortisör ile birlikte çalışır.

GENİŞ AKSESUAR YELPAZESİ

Alüminyum ve karbon gibi sadece kaliteli malzemeleri ve en iyi üretim sistemlerini kullanarak Moto Guzzi sadece konforu ve sürüş zevkini değil MGX-21'in özgünlüğünü de artırarak tamamen eşsiz bir kişiselleştirme seviyesi sunmak amacıyla geniş bir prestijli aksesuar yelpazesi geliştirmiştir.

Tüm parçalar Moto Guzzi tarafından üretilmiş, tasarlanmış ve geliştirilmiştir, kalite ve uzun ömür garantisi için motosikletteki tüm orijinal parçalar gibi çok sıkı test süreçlerinden geçirilmiştir. Moto Guzzi tarafından üretilerek detaylı şekilde ayarlandıkları için bu parçaları fabrika parçaları ile sorunsuz şekilde değiştirerek motosikletinizi orijinal konfigürasyonuna rahatça geri döndürebilirsiniz. Bu parçalar ayrıca tüm onaylara sahiptir ve kesinlikle "trafikte kullanılabilir" parçalardır.

Heybetli üst kaporta hava korumasını iyileştirirken aynı zamanda eşsiz MGX-21 Yarasa tarzını ortaya koyuyor.

Siyah alüminyum aynalar trafikte kullanım için onaylanmış ve çelik-alüminyumdan yapılmıştır ve MGX-21'in estetiği için ideal bir tamamlayıcı unsurdur.

Siyah fren kolu çelik alüminyumdan yapılmıştır ve 4 farklı konuma ayarlanabilir.

Siyah debriyaj kolu da fren kolu gibi çelik alüminyumdan yapılmıştır ve tutma mesafesi 4 konuma ayarlanabilir.

Fren ve debriyaj ana silindir kapakları siyah anot ile çelik alüminyumdan yapılmıştır. Fabrika parçalarının üzerine monte edilirler.

GPS/akıllı telefon braketi siyah anotlu bir alüminyum brakettir. Akıllı telefon veya GPS cihazlarının kolay şekilde takılmasını sağlar.

LED aydınlatmalar: Alüminyum gövde ve küçük boyutları ile enerji tasarruflu LED aydınlatmalar motosikletle mükemmel uyum içindedir ve gece sürüşlerinde çok daha yüksek görüş alanı ve güvenlik sağlar.

Karbon yakıt deposu kapağı MGX-21'in sürüş merkezini daha eşsiz ve agresif hale getirir.

Karbon enjektör kapakları hafif ve şıktır. Üst sınıf bir dokunuş.

Hafif ve presitjli karbon yan kaplamalarda MGX-21 logosu bulunur.

Yan silindir korumaları paslanmaz çelik braketlerle alüminyumdan yapılmıştır ve düşme durumunda koruma ve sağlamlığı garanti ederler.

Silindir kapağı koruyucuları: Paslanmaz çelikten yapılmıştır ve sürüş konforunu artırmakla birlikte sürücüyü motor sıcaklığına karşı korur.

Sürücü ve yolcu ayaklığı siyah anotlu alüminyumdan yapılmıştır ve motosiklete agresif bir görünüm katmasının yanında sürüş hissini de geliştirir.

Ayak dayamalar siyah anotlu alüminyumdan yapılmıştır ve motosikletin görünümünü tamamen değiştirmesinin yanında sürüş konforu ve zevkini maksimum düzeye çıkarır.

Arka fren kolu kapağı siyah anotlu alüminyumdan yapılmıştır ve düz destek koluna kolayca monte edilebilir.

Arka fren pedalı kapağı siyah anotlu alüminyumdan yapılmıştır ve orijinal kauçuk tampon yerine kolayca monte edilebilir.

Vites kolu kapağı siyah anotlu alüminyumdan yapılmıştır ve düz destek koluna kolayca monte edilebilir.

Salıncak pulları alüminyumdan yapılmıştır ve salıncak pimlerinin uçlarına takılır.

Arka fren hidrolik deposu kapağı siyah anotlu alüminyumdan yapılmıştır ve motosikletin görünümünü özelleştirir.

Egzoz kaplamaları siyah renklidir ve bunlar egzoz manifoltlarının üzerini örterek motosikletin sportif karakterini öne çıkarır.

Deri portbagaj sahip olduğu cepler ve mükemmel kapasitesi ile premium İtalyan deri malzemesinden yapılmıştır. Kolay taşıma tutacakları ve su geçirmez örtüsü vardır.

Deri üst çanta alüminyum tokaları ve Moto Guzzi logolu, popüler ve şık bir tasarım ile premium İtalyan derisinden yapılmıştır.

Yolcu selesi için karbon kaplama yolcu selesi yerine takılır ve "yalnız seyahat edenler" için özel olarak yapılmıştır.

Karbon portbagaj motorun agresif hatları ile bir bütün oluşturur ve yolcu selesi yerine kolayca monte edilebilir.

Konforlu sürücü selesi orijinali ile aynı şekildedir ancak daha konforlu bir malzemeye sahiptir. Özel malzeme kaplaması ve özel etiketi de çok çekicidir.

Konforlu yolcu selesi orijinali ile aynı şekildedir ancak daha konforlu bir malzemeye sahiptir. Easy Touch malzemesinden yapılan kaplaması ve özel etiketi üstün bir estetik etki yaratır.

Araç örtüsü özel elastik kumaştan yapılmıştır ve MGX-21 ve aksesuarların biçimi ile mükemmel olarak uyumludur.